English

Skab god service for dine kunder

Er du ansat i en funktion, hvor du har kundekontakt og kunne du tænke dig at blive bedre til at yde en god service? Så er 'kundeservice i kundekontaktfunktioner' lige kurset for dig.

Kundeservice kan være mange ting - du kan yde god kundeservice til dine kunder før, under og efter et køb. Men kundeservice kan også være når kunden kontakter dig efter købet med et spørgsmål eller behov for hjælp i relation til den vare eller service, kunden købte af dig. Hvis kunden oplever, at du leverer en god service er chancen for at hun/han kommer igen større. Derfor er formålet med god kundeservice at yde en så god service, at kunden får lyst til at komme igen.

'Kundeservice i kundekontaktfunktioner' sætter kunden i fokus. På kurset lærer du, hvordan du kan yde en god service for dine kunder og skabe en god oplevelse for dem, så de vil vende tilbage til dig. Du dykker ned i hvad god kundeservice er, hvordan du kan skabe det og hvad der skal til for yde en god service overfor dine kunder.

Indhold

  • Hvad er god kundeservice?
  • Fokus på at yde god kundeservice over telefonen
  • Hvorfor giver det mening for virksomheder at have fokus på at yde en god service overfor sine kunder
  • Lær at yde en god service overfor dine kunder via sociale medier som Facebook og Instagram
  • Kundeloyalitet

Kurset indgår i følgende kursusforløb

Udbytte

Efter uddannelsen kan deltageren anvende situationstilpasset kundekontakt med fokus på kvalitet og service i overensstemmelse med virksomhedens politikker og mål og forstår betydningen heraf for virksomheden som helhed.

Målgruppe

Kurset 'Kundeservice i kundekontaktfunktioner' er for dig, der har fokus på at skabe en god købsoplevelse for dine kunder eller som vil blive klogere på, hvordan man kan yde en god service overfor kommende og eksisterende kunder.

Forudsætninger

Der er ingen krav om forudsætninger for at kunne deltage på kurset 'Kundeservice i kundekontaktfunktioner'.


Pris

Ufaglært/faglært: kr. 128,00
Højtuddannet: kr. 724,15